divendres, 3 d’octubre del 2014

El naixement de la Lia

Avui ja us puc ensenyar el regal que l’hi vaig fer a la Lia el dia que va néixer.
Una xarxoneta més a la colla, quina il·lusió! 

Havia de fer-li un bon regal perquè amb la seva mare som amigues de tota la vida. I un dia tot parlant amb ella, em va comentar que es volia comprar un porta-nadors. Aleshores vaig pensar "mira, ja tinc el regal!". Així que la vaig avisar que no la comprés, que ja miraria de fer-li jo.

De porta-nadons n'hi ha de moltes classes. Però a mi m'agraden els coneguts com a "mei-tai", que són xulíssims i posats comodíssims, tant pel petit com per qui el porta. Així doncs, vaig buscar per internet i vaig trobar el patró. També vaig escollir unes teles amb colors ben cridaners, tal com li agraden a la mare. 

I és clar, essent una labor una mica complicada, vaig poder comptar amb l'ajuda de la Marta de Tela Marinera. El vam fer i el resultat ha estat genial. Mireu les fotos! oi que són moníssimes? I la Lia està per menjar-se-la! Gràcies Marta per fer-nos arribar aquestes fotos tan xules.

Espero que us agradi! Jo n'estic molt satisfeta.










1 comentari:

  1. Uaaaaau m'encanta!!! Les teles no poden ser més boniques i més ben escollides.
    Troco que és un regal preciós i molt personalitzat.
    Una abraçada

    ResponElimina