dilluns, 28 d’abril del 2014

un "doudou" únic

La proposta que us presento aquesta setmana és un regalet únic i irrepetible.

Us en recordeu de les banderoles de la Lia? Tenia retalls petits que volia aprofitar i vaig dir a la Marta, la seva mare, que li acabaria de fer un conjuntet per la petita, així fèiem net de teles.

Tenia molt clar que volia fer alguna cosa que pogués fer servir cada dia, i que fos molt especial. I em van venir al cap uns ninotets tipus manteta que van regalar als meus fills el dia que van néixer. Són per anar a dormir, en diuen doudous, i els meus fills des que els tenen  no els han deixat mai. Els tenen una estima molt especial.

Al final se'm va acudir de cosir-li un ninotet tipus coixí amb tela polar molt fineta. Els que teniu canalla ja sabeu que els encanta tocar amb els ditets qualsevol tela, i que són uns fanàtics de les orelles dels ninots o les etiquetes, és una cosa que en general els relaxa moltíssim. Així que vaig cosir orelletes amb cintes i teles de diferents textures perquè la Lia les pugui ben remenar. I per acabar-ho d'arrodonir, hi vaig cosir la inicial del seu nom.

El que m'agradaria és que a la petita Lia li agradi tant que el faci servir per anar a dormir cada dia i que s'hi entretingui moltes estones! És un coixinet encantador, fet a mà i amb tot l'amor del món!

Quines ganes que tinc que neixi ja!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada