dilluns, 3 de març del 2014

Un conjunt per la Cuberta

Ja ho diuen que la confiança fa fàstic, pobra Alícia!

Des de l’estiu passat que em va demanar que li fes un conjunt de bolso + moneder. Em va dir que no li corria pressa. I jo m'ho vaig agafar al peu de la lletra!

Un cop vam deixar enrere el Nadal, que tenia menys coses per cosir i més calma per casa, vaig posar-me de cap al seu encàrrec. Ja em començava a fer vergonya després de tant de temps! Vaig anar de cara al gra, i al cap d'una setmana ja ho vaig tenir enllestit.

Havia de ser un bolso únic i especial, tal com és l'Alícia. Vaig pensar que la tela texana feia molt per ella. I com que d’un charm pack de TM me'n van sobrar un pilor de quadrets... em va semblar que per trencar una mica amb la roba texana m'anirien la mar de bé. I el cert és que va quedar prou bé! 
Vaig voler fer les tires també amb roba texana i de poc que no hi deixo la màquina de cosir de tan gruixudes que em van quedar! però de tot se n’aprèn, no? Un altre dia ja miraré de fer-les més primetes...
Amb el bolso hi vaig fer un moneder de conjunt amb una aplicació i per acabar-ho de personalitzar li vaig afegir la inicial amb un botonet de lletres. 

Va quedar tot molt bonic! Espero que us agradi tant com a mi, que per aquest estiu n'estic pensant de fer un de semblant per mi!


  




1 comentari:

  1. Ohhhh, n' he vist fets amb tot tipus de robes, però aquest bolset fet amb roba texana és total. Estic segura que a l'Alicia no li haurà importat esperar, vist el resultat. Felicitats.

    ResponElimina