diumenge, 31 d’agost del 2014

Ens preparem per anar a la "guarde"



La Glòria, la meva sòcia del blog, s'incorpora a la feina i la petita Júlia haurà d'anar a l'escola bressol. I com que vol que hi vagi ben equipada em va fer un encàrrec.

Volia un parell de bosses: una per poder portar la roba bruta cada dia cap a casa i l’altra per poder portar llençols, tovalloles i moltes coses que necessiten. Em va demanar que fossin una miqueta grans i que, sobretot, hi haguessin cargols aplicats o dibuixats a la tela. Com que de tela amb cargols no n'hi ha gaire varietat, vaig preferir fer-li unes aplicacions.









A més, també em va demanar un petit necesser per posar la cremeta, un raspallet i el termòmetre. Per fer el necesser vaig fer servir el mateix estil de teles perquè quedés tot com un conjunt. En aquest cas, però, vaig fer un cargol amb roba de pissarra per si volia posar-li el nom escrit.






Espero que us agradi tot el conjunt! I a veure si la mare de la Júlia el dia que comenci a anar a l'escola amb les seves bosses immortalitzi el moment amb una foto i ens la faci arribar, que les mares ja sabeu que el primer dia d'escola es recorda tota la vida, oi?






1 comentari: