dimarts, 1 de juliol del 2014

Una motxilla per la petita Bruna

La Laura és la professora de dansa de l'Ona. És una crack!

Em va comentar que la seva filla el setembre començarà a la guarderia i que volia que li fes una motxilla igual que la que vaig fer per en Nil, i que podeu veure aquí.

Aquesta, però, la vaig completar una miqueta. I és que amb el temps he vist que hi ha petites coses que fan falta. Les tires les vaig fer més acotxades i també hi vaig afegir una veta per poder-la penjar al penjador. Són petits detalls que vas aprenent així que aquesta vegada la motxilla és una versió més completa.

També haig de dir que es nota com vaig agafant experiència, perquè també he anat més ràpida a fer-la que la primera.

Oi que ha quedat divertida?
Espero que la petita Bruna tingui molta sort en aquesta nova etapa que començarà, i que la motxilleta que li he fet li faci molt de servei durant molt de temps. Gràcies Laura per confiar en mi!

Un petó


 







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada