dimarts, 17 de juny del 2014

En Mic

Em fa molt il·lusió fer regals pel meu nebot petit. La setmana passada ja va fer un anyet. Ostres com passa el temps!

De moment tots els regals que li he fet són fets per mi, i espero que sigui així durant molt de temps perquè a mi m'encanta fer-los.

El que tenia claríssim aquesta vegada és que li volia fer un Mic de ganxet. M'agrada molt aquest ninot, però m'agrada l'autèntic, el de llana. Vaig buscar el patró gratuït per tot arreu i no vaig trobar-lo enlloc. Per sort, buscant i rebuscant, vaig trobar que al blog crack del ganxet sí que hi era! Us estic parlant de l'Alícia de ganxetades, a qui al final li vaig comprar el patró. 

El cert és que és una passada, val molt la pena aquest patró perquè està súper ben explicat i  no vaig tenir cap mena de problema a l'hora de fer-lo. M'ha encantat! trobo que és molt distret i alhora divertit de fer. I penso que molt aviat el repetiré.

Un altre dia us passaré les fotos del petit Martí amb en Mic, i també amb un altre regalet que us explicaré més endavant.
Espero que us agradi!

  




Un petó molt gran i gràcies per ser-hi

3 comentaris: