dimecres, 30 de juliol del 2014

Una bossa per la platja

L'Ester n'estava ben tipa de la seva bossa per anar a la platja o la piscina, perquè diu que és petita i que no hi cap res. A principis d'estiu em va dir "fes-me una bossa mooooooolt gran per posar les quatre tovalloles, necesser i alguna joguina pels nens".

Ja em fa vergonya ja, però fins aquesta setmana passada no li vaig poder donar. I és que la bossa m'ha portat més feina del que em pensava i s'ha allargat una mica.

Les teles són força cridaneres, però trobo que per la platja fan els estampats extremats, oi? A l'Ester i a la Carla, per la cara que fan a les fotos, sembla que els ha agradat, no?
Gràcies família Garcia i Soms per comptar sempre amb mi. Us estimo moltíssim!



  


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada