dimarts, 29 de juliol del 2014

D'estreno per Festa Major


Aquest cap de setmana ha sigut Festa Major a Arbúcies i volia que l'Ona estrenés un vestit de ganxet que tenia començat des de feia dies. El dissabte vaig fer una apretada i el diumenge el va poder estrenar.

Es tracta d'un vestidet inventat. El meu primer vestit! Estic súper contenta del resultat, però reconec que de cara al pròxim que faci faré servir la llana més primeta. Crec que quedarà millor. Aquest el vaig fer amb la llana DMC cotton natura xl, que vaig comprar al Tela Marinera, on també vaig escollir la tela de topos la mar de mona. El color és ideal per l'Ona, sobretot ara a l'estiu que està tan morena!

Per fer el cos del vestit vaig començar fent uns quadrets de punt granny i uns tirants molt senzillets de punt alt. Per la part de la faldilla vaig demanar consell a la Marta del TM i ben aviat el vam tenir enllestit.

Una cosa menys a la llista de cosetes que tinc pensades de fer i aprendre! Una llista que haig de dir que és molt i molt llarga...

Com podeu veure a les fotos que us passo, l'Ona va estar d'allò més contenta perquè el podia estrenar!
 Oi que li queda fantàstic?

 





1 comentari: