dilluns, 14 de juliol del 2014

Detall per un bateig, el meu primer encàrrec d'scrap

No fa pas molt que en faig, d'scrap, i em feia por provar-ho perquè sabia que m'hi acabaria enganxant. I com ja haureu llegit pel blog (mireu per aquí), alguna coseta he anat fent i ostres, m'agrada molt. Reconec que és una passada! Els materials que hi ha són fantàstics, els papers una meravella i queda tot tan vistós i especial!

I un bon dia l'Ester, una amiga, tenia el bateig del seu fill i tenia ganes de fer alguna cosa ben diferent com a detall de la festa. Es va posar en contacte amb mi i em va demanar què hi podia fer. Ella havia pensat en fer un imant per la nevera. I després de rumiar i anar mirant models d'imants com una boja, vaig trobar ben bé el que jo volia fer: un imant fet amb tècnica d'scrap acompanyat d'una galeta amb el nom del petit.

Les galetes les van fer les noies de cotófluix, (si voleu fer una ullada al seu blog o facebook). Gràcies noies, sou unes artistes!Pel que fa els imants, doncs vaig anar fent molt de mica en mica i amb paciència. També vaig mirar de fer que cadascun dels detalls fos únic i diferent dels altres. No ni havia ni un d'igual! La veritat és que volien temps, i sort que l'Ester em va avisar amb antelació i vaig tenir prous dies per fer-los.

Aquí us deixo unes fotografies del resultat. Per ser la primera vegada que faig un detall per un bateig trobo que me'n vaig sortir prou bé, oi? Jo penso que són molt "resultons", i a l'Ester li van encantar.






 







1 comentari:

  1. M'encanten aquests detalls Mariona, i a més no n'hi ha cap d'igual!
    Felicitats wapa,
    Montse

    ResponElimina