dilluns, 7 d’abril del 2014

una shopping bag per la meva germana

Fa un parell de divendres va ser l'aniversari de la meva germana. Va fer 40 primaveres ja! Ostres, com passa el temps...

Com que sempre porta coses per les xiques amunt i avall vaig pensar que un bon regal que podia fer-li era una bossa. Aquestes bosses poden tenir un munt d'utilitats, no creieu? pot servir-li per portar coses de les trillis, per anar a comprar, per el que ella vulgui!Per fer-la vaig seguir el tutorial de la Cristina, de no paris de cosir. És una crac! Sóc una súper fan del seu blog i us recomano que hi feu una ullada, perquè val molt la pena i segur que us agrada.

La meva germana va estar molt contenta perquè diu que li anirà bé per tot. De fet li va agradar de ben segur, perquè ja vol que en faci una per regalar-li a una amiga seva. I la meva iaia també en vol una altra. O sigui que ja tinc feina per dies! També penso que la tela que vaig escollir va ser un encert: l'estampat em recorda molt el dibuix del mosaic del terra de la parada de metro d'Urgell, aquelles tridimensionals sabeu? L'efecte òptic és molt xulo.

I per acomiadar aquesta entrada només volia dir-li a la meva germana que moltes felicitats Laureta del meu cor! que sàpigues que t'estimo moltíssim i que tinc molta sort de tenir una germana gran com tu!


 

 

1 comentari: