dimecres, 19 de febrer del 2014

Barrets per làmpares

Aquest dissabte va tornar a ser un dissabte dels que m'agraden. Amb moltes ganes i de bon matí vam agafar el cotxe amb la Rita i cap a Mataró hi falta gent! Vam anar a Jan et Jul a fer un monogràfic de pantalles per làmpares!

Ho vam trobar de seguida, però primer de tot vam anar a fer un bon esmorzar. Després vam entrar al local i ostres, quantes teles i quants kits! Quasi que compro tota la botiga! El taller va ser molt distret i divertit. I els barrets de làmpara van quedar molt xulos. Ja tinc ganes de fer-ne un de ben gran per casa! Un taller molt recomanable!

Jan et Jul els conec des del Festival Internacional del Patchwork de Sitges. Allà ja em va enamorar tot el que tenien i vaig aprofitar per comprar-me el primer llibre d'aplicacions Rita & Nico. I aquest dissabte vaig aprofitar per comprar-me el segon. Alguna vegada també els he comprat algun kit i d'altres accessoris online . Ens van dir que també estarien a la Handmade Festival Barcelona, i que portarien molts kits nous. 

Quines ganes de tornar-los a veure!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada