dissabte, 18 de gener del 2014

un toc de color per "les trillis"

Les trillis són les meves nebodes i són 3, o sigui, que són trigèmines. Ara ja tenen 8 anys. Recordo que quan la meva germana em va dir que estava embarassada vaig estar súper contenta. Però quan em va dir que en venien tres no m'ho podia creure. Vaig pensar que em prenia el pèl, i fins que no em va ensenyar l'ecografia no m'ho vaig empassar. 

Ser tieta de tres nenes i mare de dos fills han sigut les millors experiències de la meva vida.

El passat 19 d'octubre va ser l'aniversari de les nenes, i els volia preparar alguna cosa especial. A elles tot el que els fa la seva tieta els agrada, o sigui que no hi havia pas perill de fallar. No tenia gaire temps, així que vaig buscar uns vestits llisos per poder-los fer algun detall aplicat. I com que m'encanten les banderoles, els les vaig fer al vestit i els va donar un toc de color d'allò més original.

A elles els va encantar! 

Aquí us deixo els vestidets, i també una foto de totes tres amb lluint-lo.

Mil petons per tots!







1 comentari:

  1. Que guapes que aniran les teves nebodes Mariona! M'encanten aquestes banderoles!!
    Montse

    ResponElimina