dimecres, 29 de gener del 2014

senzills i "resultons"

Avui us vull ensenyar un dels encàrrecs que em van fer els reis: uns coixins per la meva mare.

De fet, són els primers que faig i no crec pas que siguin els últims, perquè són senzillets, però "resultons", oi?

A la meva mare li van encantar. En un primer moment es pensava que eren comprats! i quan li vaig dir que els havia fet jo mateixa encara li van agradar més. Els ha posat al menjador, així els pot lluir millor!

Espero que us agradin!


 







8 comentaris:

  1. M'encanten aquests coixins!!
    T'han quedat estupendus
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Nena!!!són preciosos!!!de segur que la teva mare va quedar ben sorpresa i encantada!un petonàs!!!

    ResponElimina
  3. Que xulos que t'han quedat Mariona!
    Una abraçada,
    Montse

    ResponElimina
  4. Són maquíssims!! No m'estranya que a la Paquita li agradessin!!! ;-))

    ResponElimina
  5. Moltes grácies x els comentaris noies!!!!!

    ResponElimina
  6. Que xulos!! Son maquíssims, Mariona!!

    ResponElimina
  7. Són super xulus Meri!!! Ets una crack!!!!

    ResponElimina